Cats Paradiso
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Groep aanvragen

+2
Sparkel
Néna
6 plaatsers

Ga naar beneden

Groep aanvragen Empty Groep aanvragen

Bericht van Néna do jan 05, 2012 8:35 am

Natuurlijk kunnen katten ook in groepen leven. Een goede groep, een slechte groep of een neutrale groep. Vraag hier dan een groep aan en dan kijkt Néna -ik ;3- of jij die groep mag hebben. Ik -Néna- zal er dan drie uitkiezen als er rond de tien leden zijn.

Om een grotere kans te hebben op je goep, heb je een logo, een beschrijving, creative rangen, en de uitleg van die rangen nodig. Uiteraard mag je ook zelf dingen toevoegen. En tuurlijk heb je ook meer kans op je groep te krijgen als je als leider goed actief bent, en mooie posts maakt. -Of minstens één post in de RPG hebt gemaakt ;D-

Lala groetjes Het team
Néna
Néna
Administrator
Administrator

Poes/Kater : Poes-achtig geval

Character sheet
Groep: -
Leeftijd: 8 Jaartjes
Partner: -

https://catsparadiso.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep aanvragen Empty Re: Groep aanvragen

Bericht van Sparkel vr jan 06, 2012 8:56 pm

Groep aanvragen 108enfc
Starglow


Ze hebben een logo, en zijn goed


DE REGELS
- Geen dingen doen die niemand doet
- Doe niet ij iemand anders wat jij ook niet bij jezelf zou doen
- Binnen en buiten de groep worden geen enkele moorden gepleegd. Zeker niet zonder tooestemming (met toestemming misschien wel)
- Geen gevechten binnen de groep, op somige dingen na dan.
- Wees respectvol tegen de andere leden
- Geen verraad, geen onderlinge ruzies.
- Meld je afwezigheid inclusief reden(en).













DE RANGEN
Alpha ~ The glow
De leider van de groep
Sparkel =3

Mede-alpha ~ onderglow
Helper of overnemer van de Alpha
/

Glowkitten
Kitten van de Alpha
/

Starow
De beschermers, deze beschermen de groep het meest op de The Glow na dan
/

Glowar
Dit zijn de kattinen die de kittens beschermen en verzorgen. Alsof het hun eigen kitten is
/

Stars
De gewone leden
/

Glar
De kittens van de groep
/





Laatst aangepast door Sparkel op za jan 07, 2012 9:17 am; in totaal 4 keer bewerkt
Sparkel
Sparkel

Poes/Kater : Een poes bestaat niet het is Kater/kattin, en ik ben een Kattinetjee

Character sheet
Groep: Starglow is mijn thuis
Leeftijd: 5 Jaar.
Partner: No.

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep aanvragen Empty Re: Groep aanvragen

Bericht van Romance za jan 07, 2012 8:54 am

Groep aanvragen Bi5kd1
The little monsters is een goede/neutrale groep

Regeltjes:
~ geen 18+
~ geen spam
~ binnen de groep geen gevechten/moorden
~ geen gevloek
~ iedereen gaat normaal met elkaar om
~ de lagere rangen luisteren naar de hogere rangen


De rangen:

The Big monster:
de leider van de groep
Romance

The Big follower:
Dit is de opvolger van de goep, en valt the big monster in als het nodig is
~

The little followers:
Dit zijn de beschermers van de groep
~

The little monsters
Dit zijn de gewone leden van de groep
~

The little-big monsters
Dit zijn de mama's of de verzorgers van de kittens
~

The grow ups
Dit zijn de wat ouderen dan de kittens, te jong voor volwassen, deze katten worden opgeleid
~

The little- little monsters
Dit zijn de kittens van de groep
~
Romance
Romance

Poes/Kater : poes

Character sheet
Groep: the little monsters are my followers;3
Leeftijd: 2 jaartjes
Partner: im tha queen im to good:'(

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep aanvragen Empty Re: Groep aanvragen

Bericht van Elenia za jan 14, 2012 12:28 pm

Groep aanvragen Immortalsversie4

''RENNEN'' schreeuwde ze allemaal. ''IEDEREEN REN VOOR JE LEVEN!'' iedereen racete langs haar op. De vier jarige poes bleef staan. Ze keek toe hoe het woeste lava uit de vulkaan spoog, die zo vredig had geleken zo dood... Maar nee, hij had gewacht op het goede moment, op het moment dat de goede katten het meest in overvloed waren. Op het moment dat de goede katten in dat gebied met zijn meest waren. Hij had gewacht, tot de vierjarige poes het sein zou geven. Nou ja, tot haar meesters het sein zouden geven. En toen brak de hel los, Het leek alsof de vulkaan jaren had gewacht tot het uitbreken. En echt alles kwam eruit. Uiteindelijk toen de rust in de vulkaan was geklaard, liepen de stroompjes lava, langs haar op. Maar ze had een aardig groot veld voor haar zelf. Daar liep ze een tijdje rond. Dacht eens wat na. En toen ging ze zitten. Ze ging haar plannen uit werken. Haar staart gleed over de grond heen.

Nu een paar jaar later waren die plannen aardig gelukt. Ze had al zo'n 600 man achter haar staan. En haar volgende doel was en zou altijd blijven Cats Paradiso. Ze zou niet rusten tot de klus geklaard was. Ze herinnerde de uitbarsting maar al te goed. Velen doden waren gevallen. Haar klus was voor toen geslaagd. Ze zou een heel leger nodig hebben om de wereld te veroveren. En toen stierf hier iedereen uit. Elenia was toen nog bezig met de katten, met haar leger. En daarna het vliegtuig ongeluk. En nou... Nou waren er weer katten. Ze was niet snel genoeg geweest. Ze had gefaald. En dat zou niet nog een keer gebeuren. Na eventjes gepeuzeld te hebben op een paar muisjes. En hun te hebben afgelikt. Ze allemaal namen gegeven. En vervolgens opgegeten. Was het tijd om een plan te smeden. Ze miauwde zo hard als ze kon. Vanuit alle hoeken kwamen katten tevoorschijn. Geen honden, die konden hier niet komen. ''Luister goed. Ik wil dat jullie jezelf verspreiden onder de naam van jagers door heel Cats Paradiso. Hier proberen jullie zoveel moorden als jullie kunnen te doen op de goedzakjes. Noch ik, noch jullie zullen rusten tot heel Cats Paradiso onder mijn bevel staat.'' Alle katten racete weg. Terwijl ze zich verspreidde door heel Cats Paradiso. Een van de hogere rangen, en ook wel haar 'bodyguard' kwam naar haar toe. ''Wat moet ik doen?'' Vroeg hij kil, met veel respect in zijn stem. Want als ze een ding wisten was het dat Elenia respect verwachtte. Verdiende, en als ze het niet gaven. Dan was het einde verhaal. Niemand kon ontsnappen, eenmaal in haar greep. ''Ga ook. Ik verwacht dat je opdracht lukt. Ik vertrouw in je Lucardi, stel me niet teleur.'' Sprak ze kil, met haar zoetgevooisde stem. Toen ging ook haar laatste man weg. Dit waren en maar een stuk of 80. Maar ze had er veel meer. En met iedere dag werden er ook meer getraind.



~Welkom bij The Immortals, de groep van de oorlogen, van de slechte. De groep onder leiding van Elenia en Lucifer~


De Rangen



Solitude ~ Elenia
Dit is de alpha van de groep, haar moet je altijd respect geven, ze staat stevig in haar schoenen.

The General ~ Lucifer
De mede-alpha, hij heeft het recht op alles, behalve het eruit gooien van leden, en het openen van activiteiten zonder toestemming. Als de Solitude afwezig is, zal hij de leider zijn. Dit is in feite de partner van de Solitude, of een erg betrouwbaar lid.

Housecarl
De bodyguard(s) van de alpha('s). Ze zullen altijd gehoorzamen aan hun baas, Elenia of Lucifer.

>Lucardi - Elenia<
>? - Lucifer<


Imperial Legion
De vechtersbazen, deze leiden de Stormcloak Soldiers in de oorlogen.

>?<

The Stormcloak Soldiers
Degene die in de oorlogen altijd mee vechten, en de gebieden beschermen tegen ongedierte als goedzakken en neutraaltjes.

>?<
The Blades
De normale leden van de groep. Dit zijn ook de jongen. Deze leden hebben geen rang. Maar wees trots op deze rang, en misschien groei je wel.

>?<

The prisons
Zoals de titel al zegt de gevangenen van de groep. Deze zullen slecht getraind worden. Ze worden zwaar bewaakt door The Stormcloak Soldiers, en ontsnappen is bijna onmogelijk.

>Nala<

The Dragons
De leden die iets heel speciaals voor de groep hebben gedaan. Of veel goede dingen. Hier kom je niet zomaar.

>?<
De regels

~Binnen de groep niet moorden of vechten, vechten alleen bij een training.~
~Wees actief~
~Minimaal 1 posten in de RPG~
~Goed ABN~
~Wij zijn Duivels, en ja D met een hoofdletter~
~Toon respect aan je hogere rangen~
~Verjaag de goedzakken en neutraaltjes uit onze gebieden~
~Luister naar de hogere rangen~

Activiteiten
Winter
Uithoudingsvermogen training
Lente
Vecht training
Zomer
Snelheid training
Herfst
Kracht training
Het hele jaar door
overige meetings, oorlogen bespreken. En overige trainingen.


Open Activiteiten
~Nog niet~

De rechten van de rangen gaan naar de makers van Skyrim!

Elenia
Elenia

Poes/Kater : Poes

Character sheet
Groep: Solitude of The Immortals ~ (Elenia)
Leeftijd: 5,6 years already
Partner: Maybe you?

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep aanvragen Empty Re: Groep aanvragen

Bericht van Néna zo jan 15, 2012 11:17 am

ELENIA EN ROMANCE, JULLIE MOGEN DE GROEP AANMAKEN ZOMETEEN EN SPARKEL MOET NOG IN PB MELDEN OF HET GAAT LUKKEN ACTIEF TE BLIJVEN. OM DE GROEP TE HOUDEN MOET JE MINSTENS 1 X PER WEEK (hopelijk wel meer) EEN RPG POST MAKEN Wink
Néna
Néna
Administrator
Administrator

Poes/Kater : Poes-achtig geval

Character sheet
Groep: -
Leeftijd: 8 Jaartjes
Partner: -

https://catsparadiso.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep aanvragen Empty Re: Groep aanvragen

Bericht van Pablo zo jan 15, 2012 1:16 pm

Groep aanvragen CXjj4



T I J D E L I J K L O G O

Katten, een kleine groep. Zij, die zich nergens mee bemoeiden. Zij, die zich niet in de strijd
met goed en kwaad wilden bemoeien. Zij waren met elkaar neutraal. Zij wilden niet omdat
er onenigheden waren, de tegenpool verwonden. Dat was niet nodig. Zij waren niemands
bondgenoot, enkel die van zichzelf. Zij waren niemands tegenpool. Zij hielden zich op de
achtergrond. Zij kozen geen kant. Waarom dat? Dat was niet nodig. Zij waren neutraal.
Laïnia werd deze groep genoemd. Een cyperse kat liep voorop. Zij hadden anderen niet nodig.




J O I N ~ US
Om je bij ons genootschap aan te sluiten is simpel. Open een topic, maakt niet uit in welk
gebied, en roep naar de leider. Deze zal jouw kreet beantwoorden door te komen. Hij is
niet de meest makkelijke leider. Je zal jezelf moeten bewijzen. Waarom wil je bij onze
groep? Ben je wel echt neutraal? Wat zie jij onder neutraal. Hij zal niet elke kat die
belangstelling in deze groep ziet aannemen. Je moet zeker zijn van je zaak. Wat is de
definitie van neutraal?




R U L E S
Ook wij, de neutralen hebben regels. Deze zijn er om onenigheden en ruzies uit de groep
te vermijden. En omdat we niet een stelletje ongeregeld willen zijn.

~ Moorden en gevechten binnen de groep worden uitgesloten. Wij zijn bondgenoten van elkaar.
~ Wij bemoeien ons niet met de slechten en de goeden. Wij zijn geen bondgenoten van ieder.
~ Met oorlogen bemoeien wij ons niet. Wij zijn neutraal, en houden ons op de achtergrond.
~ Wij zijn elkaars gelijken, en respecteren elkaar. Iedere rang is van even belang. Lager op de
ranglijst betekend niet dat je slechter bent. Van ieder hebben wij iemand nodig. Om evenwicht te
houden. Gedraag je na je rang. Je bent belangrijk.
~ Nee is nee. En respecteer dat. Jammer voor jou als je er niet mee eens bent.
~ Kittens is het teken van nieuw leven. Ook omdat zij zwakker zijn, zijn deze niet slechter.
~ Ja, onze regels lijken op deze van een goede groep. Maar het komt erop neer. Wij zijn een hechte
groep, als ieder ander. Wij bemoeien ons niet met de anderen. Wij zijn ons eigen.




R A N G S
Wij hebben rangen in de groep. Gedraag je erna, en respecteer ieder ander in de groep.
Heb je een hogere rang, ben je niet zozeer beter dan de rest van de groep.

Alpha
~ Pablo.

Bèta
~ ..

Gamma
~ ..

Delta
~..

Epsilon
~ ..

Zèta
~ ..

Omega
~ ..

Uitleg van de rangen:




N I E U W & I N F O
Hier staat de verdere informatie en nieuwtjes in de groep. Bijvoorbeeld wanneer er activiteiten oid.

N E W S
---

A C T I V I T I E S
---

F R I E N D S & E N I M I E S

Bondgenoten: Geen. Wij zijn bondgenoten van elkaar.
Vijanden: Geen. Wij zijn bondgenoten van elkaar. Wij bemoeien ons niet met de goeden/slechten.





Fouten opgemerkt? Ideeën om de groep beter te maken? Meld ze. We zijn altijd in voor veranderingen.


Waarom wil dit rotding niet centreren? Maar hij is nu af. ;3
Pablo
Pablo

Poes/Kater : Kater

Character sheet
Groep: Laïnia // it's mine.
Leeftijd: 2 years.~
Partner: Ach, stoned en raar. Wie wil dáár dan mee.~

http://www.highholdback.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep aanvragen Empty Re: Groep aanvragen

Bericht van Néna za jan 21, 2012 3:16 pm

PABLO. JE MAG JE GROEP AANMAKEN Wink EN ROMANCE MOET OPPASSEN. HAAR GROEP ZIT IN DE GEVARENZONE! DOE ER IETS AAN VOORDAT HIJ WORDT VERWIJDERD. NU ZIJN ER TWEE NEUTRALE GROEPEN EN UITEINDELIJK ÉÉN

Voor Pablo geldt het ook. Minstens 1x Per week een postje maken of iets doen voor de groep Wink
Néna
Néna
Administrator
Administrator

Poes/Kater : Poes-achtig geval

Character sheet
Groep: -
Leeftijd: 8 Jaartjes
Partner: -

https://catsparadiso.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep aanvragen Empty Re: Groep aanvragen

Bericht van Naila za jan 21, 2012 3:19 pm

JOEHOEEEEE. IK GA HEM AANMAKEN, EN HET LOGO EN ALLES VERANDEREN. (:
Naila
Naila

Poes/Kater : Poes

Character sheet
Groep: The Immortals ~ Elenia & Lucifer died :dummy:.~
Leeftijd: 1½.~
Partner: ... SHURE.~

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep aanvragen Empty Re: Groep aanvragen

Bericht van Néna zo jan 22, 2012 2:20 pm

OOK STARGLOW ZIT IN DE MOEILIJKHEDEN. CATSPARADISO KAN INACTIEVE LEDEN/GROEPEN NIET GEBRUIKEN. HET MAAKT DE SITE OOK INACTIEF. DUS IK VRAAG ROMANCE EN SPARKEL BEIDEN IETS TE DOEN AAN DE GROEP OF TENMINSTE ERGENS POSTEN, RPG'EN Wink
Néna
Néna
Administrator
Administrator

Poes/Kater : Poes-achtig geval

Character sheet
Groep: -
Leeftijd: 8 Jaartjes
Partner: -

https://catsparadiso.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep aanvragen Empty Re: Groep aanvragen

Bericht van Sparkel ma jan 23, 2012 5:52 pm

Ik heb heel de week toetsen.. Elke dag 5 ofzoo. Ik kom teminste online, ze houden me hier letterlijk in de gaten dat ik geen buisen krijg dit jaar. En voral van Wiskunde die ik nu ook heel de week heb. En volgende week maandag, ben ik nog jarig. Dus k weet nie of ik on kom..
Sparkel
Sparkel

Poes/Kater : Een poes bestaat niet het is Kater/kattin, en ik ben een Kattinetjee

Character sheet
Groep: Starglow is mijn thuis
Leeftijd: 5 Jaar.
Partner: No.

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep aanvragen Empty Re: Groep aanvragen

Bericht van Néna ma jan 23, 2012 8:41 pm

Dankje voor het melden. er wordt rekening mee gehouden Wink
Néna
Néna
Administrator
Administrator

Poes/Kater : Poes-achtig geval

Character sheet
Groep: -
Leeftijd: 8 Jaartjes
Partner: -

https://catsparadiso.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep aanvragen Empty Re: Groep aanvragen

Bericht van Sparkel di jan 24, 2012 3:56 pm

Owkeetjess
Sparkel
Sparkel

Poes/Kater : Een poes bestaat niet het is Kater/kattin, en ik ben een Kattinetjee

Character sheet
Groep: Starglow is mijn thuis
Leeftijd: 5 Jaar.
Partner: No.

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep aanvragen Empty Re: Groep aanvragen

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum