Cats Paradiso
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Starglow [ By : Sparkel ]

+2
Lucifer
Sparkel
6 plaatsers

Ga naar beneden

Starglow [ By : Sparkel ] Empty Starglow [ By : Sparkel ]

Bericht van Sparkel ma jan 16, 2012 7:17 pm

Starglow [ By : Sparkel ] 14e8dwm
Starglow


De hoeven klinken luid in het grote dal. Dat bekend staat als ‘The Sparklevalley.’ Oftewel het domein van de Strarglow. De goede groep in Cats Paradiso. Alleen the beste met een goed hard worden toegelaten. Bewijs je tegenover de Alfa. Een kat met het zuiverste bloed. Al generaties lang word de groep geleid door deze stamboom. En ze zullen de groep steeds doorgeven. Maar waar de groep bekend om staat is hun loyaliteit. Het maakt hen niet uit of je zuiverbloed hebt. Zolang de Alfa het heeft, zal de Starglow blijven bestaan.





Sparkle


‘Loyaal, beleefd, vriendelijk, trots en zuiver. Sparkle, ik word oud.’ De witte kat, die nu meer grijs zag, keek naar de trotste slanke spierwitte kleinere kat. Haar blauwe ogen sprankelde terwijl ze de grijze kat aandachtig aankeek. ‘Starglow staat bekend vanwege onze loyaliteit en door onze stamboom. Altijd hetzelfde.  Er was altijd maar een kitten. En die kreeg telkens de Starglow. Mijn tijd zit erop, Sparkle.’ ‘Maar mam, ze hebben het altijd vol gehouden tot de dood. Ga je dan?’ vroeg de witte kat een beetje trillerig. ‘Sparkle’ de grijze kat glimlachte. ‘Ooit zul jij ook afscheid moeten nemen va n je groep. Je zult zelf aanvoelen dat je tijd er bijna opzit. Ik weet dat mijn klok nog maar even zal tikken.’ ‘Mam!’ schreeuwde de kat toen ze recht ging staat en haar moeder geschokt aankeek. ‘Ssht’ De grijze kart ging ook rechtstaan en wenkte Sparkle mee. ‘Denk nou even niet aan mij, maar aan Starglow. Ik wil dat je leert hoe je de kudde moet aanpakken. Je moet een geweldige Alfa worden’ ze keek de witte kat even aan en liep weer door. Sparkle volgde haar. ‘Ik.. Ik kan het nog niet mam.’ ‘Juist daarom kun je het wel!’ de grijze stopte met stappen. Ze waren op een rots gaan staan. Die uitkeek op de vallei. Het domein van Starglow. Er zaten 3 kittens met elkaar te spelen. ‘Ooit zul je hier alleen staan en uitkijken op je groep. Maar daarvoor zul je wel iets meer moeite moeten doen. Vooral als er een oorlog komt. En geloof het is heel goed mogelijk dat ze gebruik zullen maken van mijn dood. Dus je moet oppassen Sparkle. Heel goed oppassen.’ De grijze kat bleef naar de 3 kittens staren. ‘Oke?’ zei ze toen ze haar ogen, die ook blauw waren maar veel minder fel, op Sparkle richten. ‘Oke.’ Sparkle ging zitten en keek haar moeder aan.
Niet wetend dat elk moment de slechte groepen zouden kunnen aanvallen. Want ze gingen niet gebruik maken van haar moeder als ze dood was maar als ze oud, zwak en ziek was. Daar had ook zij niet op gerekend. Het laatste wat Sparkle nog nooit van haar moeder hoorde en zag was die nacht nog gebeurd. ‘Sparkle, vlucht. Starglow is van jou. Ga naar een veilige plek en zet Starglow daar voort’ de grijze kat keek bang. ‘Maar mam? Jij? De andere van de groep?’ sprak Sparkle nog tegen. Al wist ze dat het geen nut had. ‘Mijn klok staat stil. En die andere… Ga nu gewoon’ riep ze. ‘Beloof dat ik je nog zal terugzien! Dat je me niet verlaat…’ riep de witte terwijl ze opstond. ‘Ik verlaat je niet. Ik ben er altijd, ook al zie je me niet.’ En de grijze kat verdween in de duisternis. En Sparkle deed haar moeders wens of bevel. Ze ging naar Cats Paradiso. Helemaal alleen moet zij de Starglow voort zetten. Alhoewel ze nooit alleen zal zijn. Haar moeder was nog altijd bij haar. Gewoon niet naast haar. Maar in Sparkle. In haar hart.
Voor altijd.






Regels

• Luister naar de Alfa
• Er worden geen moorden gepleegd in de groep.
• Er word ook niet gevochten in de groep. Uitzondering bij de trainingen
• Respect tegen iedereen. Vooral tegen de hogere rangen
• Verraders worden direct uit de groep gegooid
• Actief zijn
• Afwezigheid melden bij de alfa





Straffen


De grote van je overtreding word besloten door de Alfa.
Kleine overtreding: Een waarschuwing, 3 en je krijgt een rang lager.
Middelmatige overtreding: Rang lager.
Grote overtreding: Uit de groep.





Rangen


Gryffin
Alfa van de groep.
Sparkle

Herins
Partner van de Alfa

Huffels
Kittens van de Alfa

Slyths
Trainen de kittens en de Avies

Claws
Beschermers van de groep

Avies
Nieuwelingen, je moet je nog bewijzen.

Warts
Kittens van de groep






Activiteiten


Geen.





Meldingen


‘8/09/13 nieuwe layout.






Hoe?



Zet een topic in een van de gebieden en zet de link in dit forum. De Alfa of de beta zal antwoorden. (: Dan hangt ervan af hoe je je gedraagt. De alfa of beta kiest zelf of je goed bent voor Starglow. Want stel je voort dat we iedereen zouden toelaten.


Laatst aangepast door Sparkel op zo sep 08, 2013 6:19 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Sparkel
Sparkel

Poes/Kater : Een poes bestaat niet het is Kater/kattin, en ik ben een Kattinetjee

Character sheet
Groep: Starglow is mijn thuis
Leeftijd: 5 Jaar.
Partner: No.

Terug naar boven Ga naar beneden

Starglow [ By : Sparkel ] Empty Re: Starglow [ By : Sparkel ]

Bericht van Lucifer ma jan 16, 2012 8:14 pm

Eigenlijk moet jij voor de verhaallijn nu de goede groep leiden, Romance de neutrale groep. Maar aangezien ik Alice net heb aangemeld bij The Little Monsters vind ik het heel lullig om nu weer het lidmaatschap weg te halen.
Als je mee wilt doen met de oorlog (ben je denk ik toe verplicht, haha. Starglow [ By : Sparkel ] 369142835), dan kan ik Starglow er als tweede goede groep bijzetten? Dan blijft de neutrale groep dus open.
Lucifer
Lucifer

Poes/Kater : Kater

Character sheet
Groep: General of The Immortals (Elenia & Lucifer)
Leeftijd: 6
Partner: Everyone is so sweet... I'm not.

Terug naar boven Ga naar beneden

Starglow [ By : Sparkel ] Empty Re: Starglow [ By : Sparkel ]

Bericht van Naila di jan 17, 2012 12:37 pm

Mocht deze wel komen? o3o En je kan toch niet een groep die halfhalf is? Sorry, maar nu vind ik het vaag worden, en twee goede groepen?
Naila
Naila

Poes/Kater : Poes

Character sheet
Groep: The Immortals ~ Elenia & Lucifer died :dummy:.~
Leeftijd: 1½.~
Partner: ... SHURE.~

Terug naar boven Ga naar beneden

Starglow [ By : Sparkel ] Empty Re: Starglow [ By : Sparkel ]

Bericht van Néna di jan 17, 2012 1:39 pm

Romance haar groep is neutraal en van mij mocht ie komen maar inderdaad. hij moet wel even verder afgemaakt worden
Néna
Néna
Administrator
Administrator

Poes/Kater : Poes-achtig geval

Character sheet
Groep: -
Leeftijd: 8 Jaartjes
Partner: -

https://catsparadiso.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Starglow [ By : Sparkel ] Empty Re: Starglow [ By : Sparkel ]

Bericht van Pablo di jan 17, 2012 2:19 pm

Ow >.<
Pablo
Pablo

Poes/Kater : Kater

Character sheet
Groep: Laïnia // it's mine.
Leeftijd: 2 years.~
Partner: Ach, stoned en raar. Wie wil dáár dan mee.~

http://www.highholdback.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Starglow [ By : Sparkel ] Empty Re: Starglow [ By : Sparkel ]

Bericht van Sparkel di jan 17, 2012 3:10 pm

Wow wow, watt?
Traag van begrip Starglow [ By : Sparkel ] 3616433288

Dit is een goede groep heaa mensenn Suspect
Sparkel
Sparkel

Poes/Kater : Een poes bestaat niet het is Kater/kattin, en ik ben een Kattinetjee

Character sheet
Groep: Starglow is mijn thuis
Leeftijd: 5 Jaar.
Partner: No.

Terug naar boven Ga naar beneden

Starglow [ By : Sparkel ] Empty Re: Starglow [ By : Sparkel ]

Bericht van Lucifer di jan 17, 2012 5:09 pm

Oké, dan werk ik het topic bij. ~
Lucifer
Lucifer

Poes/Kater : Kater

Character sheet
Groep: General of The Immortals (Elenia & Lucifer)
Leeftijd: 6
Partner: Everyone is so sweet... I'm not.

Terug naar boven Ga naar beneden

Starglow [ By : Sparkel ] Empty Re: Starglow [ By : Sparkel ]

Bericht van Sparkel di jan 17, 2012 6:23 pm

??
Sparkel
Sparkel

Poes/Kater : Een poes bestaat niet het is Kater/kattin, en ik ben een Kattinetjee

Character sheet
Groep: Starglow is mijn thuis
Leeftijd: 5 Jaar.
Partner: No.

Terug naar boven Ga naar beneden

Starglow [ By : Sparkel ] Empty Re: Starglow [ By : Sparkel ]

Bericht van Néna di jan 17, 2012 6:26 pm

nou, je hebt een logo en rangenverdeling enzo maar voor de rest mist het. kijk anders naar de andere groepen en doe inspiratie op ofzo Starglow [ By : Sparkel ] 3616433288
Néna
Néna
Administrator
Administrator

Poes/Kater : Poes-achtig geval

Character sheet
Groep: -
Leeftijd: 8 Jaartjes
Partner: -

https://catsparadiso.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Starglow [ By : Sparkel ] Empty Re: Starglow [ By : Sparkel ]

Bericht van Sparkel di jan 17, 2012 6:55 pm

Ja, ik weet.. Doe het straks. Eerst postje, daarna misschien nog huiswerk. En dan lukt het maybeee Very Happy
Sparkel
Sparkel

Poes/Kater : Een poes bestaat niet het is Kater/kattin, en ik ben een Kattinetjee

Character sheet
Groep: Starglow is mijn thuis
Leeftijd: 5 Jaar.
Partner: No.

Terug naar boven Ga naar beneden

Starglow [ By : Sparkel ] Empty Re: Starglow [ By : Sparkel ]

Bericht van Sparkel zo feb 05, 2012 6:26 pm

Sorry voor weinig on enzo.. Maar ik ben het enigste lid, natuurlijk is hem dan niet actief. Dus tja..
Ojaa, als je erin komt kan ik je dan mss een redelijk goede rang geven, en ik vertouw je dan kan je mss me helpen met de Aplah rol. Want heb keiveel toetsen..
Sparkel
Sparkel

Poes/Kater : Een poes bestaat niet het is Kater/kattin, en ik ben een Kattinetjee

Character sheet
Groep: Starglow is mijn thuis
Leeftijd: 5 Jaar.
Partner: No.

Terug naar boven Ga naar beneden

Starglow [ By : Sparkel ] Empty Re: Starglow [ By : Sparkel ]

Bericht van Sunset. za apr 14, 2012 3:00 pm

Ah, ik wil wel lid worden hoor! Ik ga zo wel even een topic openen!
Sunset.
Sunset.

Poes/Kater : Poes

Character sheet
Groep:
Leeftijd: 10 manen
Partner: geen

Terug naar boven Ga naar beneden

Starglow [ By : Sparkel ] Empty Re: Starglow [ By : Sparkel ]

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum