Cats Paradiso
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The immortals ~ Elenia (hoofdtopic)

5 plaatsers

Ga naar beneden

The immortals ~ Elenia (hoofdtopic) Empty The immortals ~ Elenia (hoofdtopic)

Bericht van Elenia zo jan 15, 2012 11:31 am

The immortals ~ Elenia (hoofdtopic) Logoimmortals

''RENNEN'' schreeuwde ze allemaal. ''IEDEREEN REN VOOR JE LEVEN!'' iedereen racete langs haar op. De vier jarige poes bleef staan. Ze keek toe hoe het woeste lava uit de vulkaan spoog, die zo vredig had geleken zo dood... Maar nee, hij had gewacht op het goede moment, op het moment dat de goede katten het meest in overvloed waren. Op het moment dat de goede katten in dat gebied met zijn meest waren. Hij had gewacht, tot de vierjarige poes het sein zou geven. Nou ja, tot haar meesters het sein zouden geven. En toen brak de hel los, Het leek alsof de vulkaan jaren had gewacht tot het uitbreken. En echt alles kwam eruit. Uiteindelijk toen de rust in de vulkaan was geklaard, liepen de stroompjes lava, langs haar op. Maar ze had een aardig groot veld voor haar zelf. Daar liep ze een tijdje rond. Dacht eens wat na. En toen ging ze zitten. Ze ging haar plannen uit werken. Haar staart gleed over de grond heen.

Nu een paar jaar later waren die plannen aardig gelukt. Ze had al zo'n 600 man achter haar staan. En haar volgende doel was en zou altijd blijven Cats Paradiso. Ze zou niet rusten tot de klus geklaard was. Ze herinnerde de uitbarsting maar al te goed. Velen doden waren gevallen. Haar klus was voor toen geslaagd. Ze zou een heel leger nodig hebben om de wereld te veroveren. En toen stierf hier iedereen uit. Elenia was toen nog bezig met de katten, met haar leger. En daarna het vliegtuig ongeluk. En nou... Nou waren er weer katten. Ze was niet snel genoeg geweest. Ze had gefaald. En dat zou niet nog een keer gebeuren. Na eventjes gepeuzeld te hebben op een paar muisjes. En hun te hebben afgelikt. Ze allemaal namen gegeven. En vervolgens opgegeten. Was het tijd om een plan te smeden. Ze miauwde zo hard als ze kon. Vanuit alle hoeken kwamen katten tevoorschijn. Geen honden, die konden hier niet komen. ''Luister goed. Ik wil dat jullie jezelf verspreiden onder de naam van jagers door heel Cats Paradiso. Hier proberen jullie zoveel moorden als jullie kunnen te doen op de goedzakjes. Noch ik, noch jullie zullen rusten tot heel Cats Paradiso onder mijn bevel staat.'' Alle katten racete weg. Terwijl ze zich verspreidde door heel Cats Paradiso. Een van de hogere rangen, en ook wel haar 'bodyguard' kwam naar haar toe. ''Wat moet ik doen?'' Vroeg hij kil, met veel respect in zijn stem. Want als ze een ding wisten was het dat Elenia respect verwachtte. Verdiende, en als ze het niet gaven. Dan was het einde verhaal. Niemand kon ontsnappen, eenmaal in haar greep. ''Ga ook. Ik verwacht dat je opdracht lukt. Ik vertrouw in je Lucardi, stel me niet teleur.'' Sprak ze kil, met haar zoetgevooisde stem. Toen ging ook haar laatste man weg. Dit waren en maar een stuk of 80. Maar ze had er veel meer. En met iedere dag werden er ook meer getraind.



~Welkom bij The Immortals, de groep van de oorlogen, van de slechte. De groep onder leiding van Elenia en Lucifer~


De Rangen



Solitude ~ Elenia
Dit is de alpha van de groep, haar moet je altijd respect geven, ze staat stevig in haar schoenen.

The General ~
De mede-alpha, hij heeft het recht op alles, behalve het eruit gooien van leden, en het openen van activiteiten zonder toestemming. Als de Solitude afwezig is, zal hij de leider zijn. Dit is in feite de partner van de Solitude, of een erg betrouwbaar lid.

Jarl
De kittens van de alpha, deze dienen respect te krijgen.


>Naila<

Housecarl
De bodyguard(s) van de alpha('s). Ze zullen altijd gehoorzamen aan hun baas, Elenia of Lucifer.

>Lucardi - Elenia<
>?<


Imperial Legion
De vechtersbazen, deze leiden de Stormcloak Soldiers in de oorlogen.

>Lucardi<

The Stormcloak Soldiers
Degene die in de oorlogen altijd mee vechten, en de gebieden beschermen tegen ongedierte als goedzakken en neutraaltjes.

>?<

The Blades
De normale leden van de groep. Dit zijn ook de jongen. Deze leden hebben geen rang. Maar wees trots op deze rang, en misschien groei je wel.

>?<

The prisons
Zoals de titel al zegt de gevangenen van de groep. Deze zullen slecht getraind worden. Ze worden zwaar bewaakt door The Stormcloak Soldiers, en ontsnappen is bijna onmogelijk.

>Nala<

The Dragons
De leden die iets heel speciaals voor de groep hebben gedaan. Of veel goede dingen. Hier kom je niet zomaar.

>?<
De regels

~Binnen de groep niet moorden of vechten, vechten alleen bij een training.~
~Wees actief~
~Minimaal 1 posten in de RPG~
~Goed ABN~
~Wij zijn Duivels, en ja D met een hoofdletter~
~Toon respect aan je hogere rangen~
~Verjaag de goedzakken en neutraaltjes uit onze gebieden~
~Luister naar de hogere rangen~
~Praat nooit door hogere rangen heen als zij spreken!~

Activiteiten
Winter
Uithoudingsvermogen training
Lente
Vecht training
Zomer
Snelheid training
Herfst
Kracht training
Het hele jaar door
overige meetings, oorlogen bespreken. En overige trainingen.


Open Activiteiten
~Nog niet~

Hoe kom ik in de groep?
Simpel je plaatst een topic waarin je miauwt of weet ik veel wat naar Elenia. Ik zal dan beslissen of je toegelaten wordt. Het kan natuurlijk zijn dat je niet toegelaten word, treur dan niet! Misschien roept Elenia je terug, en je kan het natuurlijk altijd een tweede keer proberen misschien heb je dan meer succes? Ook moet je de link hier in het hoofdtopic plaatsen Wink.





De rechten van de rangen gaan naar de makers van Skyrim!


Laatst aangepast door Elenia op vr feb 10, 2012 5:42 pm; in totaal 12 keer bewerkt
Elenia
Elenia

Poes/Kater : Poes

Character sheet
Groep: Solitude of The Immortals ~ (Elenia)
Leeftijd: 5,6 years already
Partner: Maybe you?

Terug naar boven Ga naar beneden

The immortals ~ Elenia (hoofdtopic) Empty Re: The immortals ~ Elenia (hoofdtopic)

Bericht van Lucifer zo jan 15, 2012 11:40 am

En wel zo handig om de link van dat topic dan hier even te posten. ;D
Lucifer
Lucifer

Poes/Kater : Kater

Character sheet
Groep: General of The Immortals (Elenia & Lucifer)
Leeftijd: 6
Partner: Everyone is so sweet... I'm not.

Terug naar boven Ga naar beneden

The immortals ~ Elenia (hoofdtopic) Empty Re: The immortals ~ Elenia (hoofdtopic)

Bericht van Elenia zo jan 15, 2012 11:43 am

Ik volg het eventjes niet meer.. Link van welk topic? xD
Elenia
Elenia

Poes/Kater : Poes

Character sheet
Groep: Solitude of The Immortals ~ (Elenia)
Leeftijd: 5,6 years already
Partner: Maybe you?

Terug naar boven Ga naar beneden

The immortals ~ Elenia (hoofdtopic) Empty Re: The immortals ~ Elenia (hoofdtopic)

Bericht van Lucifer zo jan 15, 2012 11:51 am

Waarin ze naar ons miauwen.. xd
Lucifer
Lucifer

Poes/Kater : Kater

Character sheet
Groep: General of The Immortals (Elenia & Lucifer)
Leeftijd: 6
Partner: Everyone is so sweet... I'm not.

Terug naar boven Ga naar beneden

The immortals ~ Elenia (hoofdtopic) Empty Re: The immortals ~ Elenia (hoofdtopic)

Bericht van Elenia zo jan 15, 2012 11:53 am

Oowh faalheid. heb het al bijgewerkt Wink
Elenia
Elenia

Poes/Kater : Poes

Character sheet
Groep: Solitude of The Immortals ~ (Elenia)
Leeftijd: 5,6 years already
Partner: Maybe you?

Terug naar boven Ga naar beneden

The immortals ~ Elenia (hoofdtopic) Empty Re: The immortals ~ Elenia (hoofdtopic)

Bericht van Néna zo jan 15, 2012 3:37 pm

ER GAAT NÚ EEN PROEFTIJD IN VAN ONGEVEER TWEE WEKEN. ZODRA DE LEID(ST)ER DAARVOOR AL TEKENEN VERTOONT VAN INACTIVITEIT WORDT DE GROEP VERWIJDERD Wink
Néna
Néna
Administrator
Administrator

Poes/Kater : Poes-achtig geval

Character sheet
Groep: -
Leeftijd: 8 Jaartjes
Partner: -

https://catsparadiso.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

The immortals ~ Elenia (hoofdtopic) Empty Re: The immortals ~ Elenia (hoofdtopic)

Bericht van Elenia di jan 24, 2012 8:04 pm

https://catsparadiso.actieforum.com/t47-i-m-afraid-this-will-not-be-our-last-fight-open-voor-alle-immortal-s

Leden hier melden ^^

In het begin van het topic speel ik Lucardi, later zal de jacht van start gaan!
Elenia
Elenia

Poes/Kater : Poes

Character sheet
Groep: Solitude of The Immortals ~ (Elenia)
Leeftijd: 5,6 years already
Partner: Maybe you?

Terug naar boven Ga naar beneden

The immortals ~ Elenia (hoofdtopic) Empty Re: The immortals ~ Elenia (hoofdtopic)

Bericht van Elenia di jan 24, 2012 8:17 pm

PS. Pas reageren wanneer ik gereageerd heb!
Elenia
Elenia

Poes/Kater : Poes

Character sheet
Groep: Solitude of The Immortals ~ (Elenia)
Leeftijd: 5,6 years already
Partner: Maybe you?

Terug naar boven Ga naar beneden

The immortals ~ Elenia (hoofdtopic) Empty Re: The immortals ~ Elenia (hoofdtopic)

Bericht van Lucifer zo jan 29, 2012 2:34 pm

Anders moet je even de link van het topic met de ontmoeting van pablo en zo hier smijten.
Lucifer
Lucifer

Poes/Kater : Kater

Character sheet
Groep: General of The Immortals (Elenia & Lucifer)
Leeftijd: 6
Partner: Everyone is so sweet... I'm not.

Terug naar boven Ga naar beneden

The immortals ~ Elenia (hoofdtopic) Empty Re: The immortals ~ Elenia (hoofdtopic)

Bericht van Elenia zo jan 29, 2012 4:58 pm

Elenia
Elenia

Poes/Kater : Poes

Character sheet
Groep: Solitude of The Immortals ~ (Elenia)
Leeftijd: 5,6 years already
Partner: Maybe you?

Terug naar boven Ga naar beneden

The immortals ~ Elenia (hoofdtopic) Empty Re: The immortals ~ Elenia (hoofdtopic)

Bericht van Elenia ma feb 06, 2012 4:23 pm

Bij deze wil ik mededelen dat Lucifer niet langer deel uitmaakt van de groep!
Elenia
Elenia

Poes/Kater : Poes

Character sheet
Groep: Solitude of The Immortals ~ (Elenia)
Leeftijd: 5,6 years already
Partner: Maybe you?

Terug naar boven Ga naar beneden

The immortals ~ Elenia (hoofdtopic) Empty Re: The immortals ~ Elenia (hoofdtopic)

Bericht van Lucardi do feb 09, 2012 6:31 pm

welke rang heeft Lucardi The immortals ~ Elenia (hoofdtopic) 1705753984
Lucardi
Lucardi

Poes/Kater : Kater

Character sheet
Groep: I'm gonna kill the enemy~
Leeftijd: 5 Jaar oud.
Partner: Soon.

Terug naar boven Ga naar beneden

The immortals ~ Elenia (hoofdtopic) Empty Re: The immortals ~ Elenia (hoofdtopic)

Bericht van Elenia do feb 09, 2012 6:35 pm

Housecarl en Imperial Legion xD
Elenia
Elenia

Poes/Kater : Poes

Character sheet
Groep: Solitude of The Immortals ~ (Elenia)
Leeftijd: 5,6 years already
Partner: Maybe you?

Terug naar boven Ga naar beneden

The immortals ~ Elenia (hoofdtopic) Empty Re: The immortals ~ Elenia (hoofdtopic)

Bericht van Lucardi do feb 09, 2012 7:50 pm

ok =)
Lucardi
Lucardi

Poes/Kater : Kater

Character sheet
Groep: I'm gonna kill the enemy~
Leeftijd: 5 Jaar oud.
Partner: Soon.

Terug naar boven Ga naar beneden

The immortals ~ Elenia (hoofdtopic) Empty Re: The immortals ~ Elenia (hoofdtopic)

Bericht van Néna vr feb 10, 2012 12:25 pm

Omdat Lucifer er niet meer is is het logo nog 'fout'
Néna
Néna
Administrator
Administrator

Poes/Kater : Poes-achtig geval

Character sheet
Groep: -
Leeftijd: 8 Jaartjes
Partner: -

https://catsparadiso.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

The immortals ~ Elenia (hoofdtopic) Empty Re: The immortals ~ Elenia (hoofdtopic)

Bericht van Pablo vr feb 10, 2012 5:15 pm

PAAAPPÁÁÁÁ
TOPIC.
Pablo
Pablo

Poes/Kater : Kater

Character sheet
Groep: Laïnia // it's mine.
Leeftijd: 2 years.~
Partner: Ach, stoned en raar. Wie wil dáár dan mee.~

http://www.highholdback.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

The immortals ~ Elenia (hoofdtopic) Empty Re: The immortals ~ Elenia (hoofdtopic)

Bericht van Néna vr feb 10, 2012 5:17 pm

openen.
Néna
Néna
Administrator
Administrator

Poes/Kater : Poes-achtig geval

Character sheet
Groep: -
Leeftijd: 8 Jaartjes
Partner: -

https://catsparadiso.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

The immortals ~ Elenia (hoofdtopic) Empty Re: The immortals ~ Elenia (hoofdtopic)

Bericht van Elenia vr feb 10, 2012 6:11 pm

Ugmmm...

Ik weet niet wat hier gebeurt is, maar ik heb zo het gevoel dat de twee post hier boven hier niet bepaald thuis horen xD

@Néna: Geregeld!
Elenia
Elenia

Poes/Kater : Poes

Character sheet
Groep: Solitude of The Immortals ~ (Elenia)
Leeftijd: 5,6 years already
Partner: Maybe you?

Terug naar boven Ga naar beneden

The immortals ~ Elenia (hoofdtopic) Empty Re: The immortals ~ Elenia (hoofdtopic)

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum